Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Monday, March 28, 2011

First daY

8/12/2010 ari pertama aku jadi MO nephro ...huhu gabra ..dalam kepala Hotak aku huhu Nephro kena balik kul 10 malam sebab maser aku kat HUSM ..nephro MO la plaing BUsy during medical rotation... everyday dengar dorg dok menyumpah nyumpah ...huhu...dan Kepala Hotak aku pon same la menyumpah nyumpah
kenape la aku dapat Nephro
aku mintak O&G
ku nak O&G
kenape nephro???
bukan ke O&G perlu kan Org ... kan aku dah ade nih
Kenape nephro nak amik aku
huhu... kenape aku dihumban ke sini

dan dalam Kepala HOtak aku dok Pikir Benda nih jerr

N- nothing specific i can tell
E - Everything  Is Kidney
P - Push your things away... only work in your mind
H - heartless (when i thinking about STAB PD)
R - rota oncall sure busy
O - O&G byebye


It just begin


No comments:

Post a Comment